Szeretnék kommenteket kapni :) 
Igaz csak részlet... de kíváncsi vagyok mit szóltok :)

FELDOLGOZÁS!

Sziasztok! :) 
Készítettem a feldolgozott alaknak is egy blogot, ugyanis nem szeretném, ha elvesznének a kommentek.
Ha bárki idetévedne, akkor légyszíves kattintsatok rá az új Bannerre, és máris a Jó oldalon jársz! :) 

6. fejezet //részlet//

//az 50. igen válaszért //

- Jake! – kiáltottam miközben éppen a levegőbe emelkedtem, és ő háromszor megpördített.
- Szoffy! Na végre! Azt hittem már sosem látlak! – szorított magához, majd átadott a többieknek, hogy ők is rendesen megszorongassanak.
Természetesen egyikükön sem volt sapka vagy csizma. A másságukat egyedül a pulcsi rejtette el, amin láttam hogy gyűlölik, hogy rajtuk van, és legszívesebben most azonnal lerángatnák magukról.
- Én is örülök nektek! – szorongattam meg mindenkit, majd hátra néztem, és megláttam egy hideg tekintetet.
Jackson szemei hidegebbek voltak mint a mostani idő, de volt a tekintetében némi kíváncsiság is.
- Miért bámul ennyire a bátyád? – kérdezte Sam komolyan, már-már farkasszemet nézve vele.

2 megjegyzés: