Szeretnék kommenteket kapni :) 
Igaz csak részlet... de kíváncsi vagyok mit szóltok :)

FELDOLGOZÁS!

Sziasztok! :) 
Készítettem a feldolgozott alaknak is egy blogot, ugyanis nem szeretném, ha elvesznének a kommentek.
Ha bárki idetévedne, akkor légyszíves kattintsatok rá az új Bannerre, és máris a Jó oldalon jársz! :) 

Kommentválaszok

Köszönöm szépen, az eddigi kommenteket. :)
Írtátok egy páran, hogy különös, hogy így végződött a történet, és pont ez volt a lényege... szerettem volna valami csattanóval zárni mindent. Azt akartam, hogy valami olyannal záródjon, ami nem minden napi... amire nem számítottatok volna, de azért örülök, hogy tetszett :)
A történet folytatása már sokszor megfordult a fejemben, de sajnos nincs hova folytatni... Ha lehetne, akkor biztos folytatnám még, de ezzel az utolsó csattanóval itt vége szakadt.
Ha folytatni akarnám, akkor az utolsó fejezetet át kellene írnom ugyanis maga egy másik út, a következő fejezetek felé már rég fogalmazódik az én kis álomvilágomban, de az már teljesen bonyolult lenne, és én magam sem tudnám az egész sztorit leírni, ugyanis vannak fekete foltok a történetben...
Elárulom, a folytatásban olyan dolgok lennének, hogy Szoffy küzd, a főnixlét ellen, ugyanis az emberi lelke nem bírná feltartani a főnixségét, bizonyos okok miatt... de ezt ha le akarnám írni, mindegy lenne, ha tényleg folytatnám :)
Talán lesz egy következő történetem, ami ennek a folytatásához lesz hasonló a jövőben, de ha azt megírom, akkor szerintem nem blogba szeretném adni, hanem könyvespolcra...
Azt ha egyszer megírom, akkor valószínű, hogy más főszereplők lesznek, ugyanis egy fanficet nem hiszem hogy kiadhatnék a kezemből a Vörös pöttyösnek :D
Mindenkinek nagyon nagyon meg szeretném köszönni a kommenteket! Sokat jelentettek nekem, és mindet nagy öröm olvasni :)

Az átírás pedig sajnálatos módon csúszni fog... nem tudom mikor lesz kész, de minden nap dolgozok rajta... azt hittem egyszerűbb lesz, de van munka rajta bőven :D
Most még nem tudom, hogy mikor fogom feltenni, de ha úgy gondolom, hogy a végéhez közeledek, akkor itt fogok szólni, hogy hamarosan várható a World formátum is, és vele együtt az a bizonyos meglepetés is :)
Oldalra kitettem egy szavazást, hogy mi legyen, a 2. meglepetés, ugyanis szeretnék még egy kis aprósággal szolgálni, és a Facebook oldalamra is ki fogom írni.
Ha van Facebookotok, akkor örömmel várok mindenkit oda :) igaz még nagyon kezdeteges, de szeretném mihamarabb beüzemeltetni, és úgy döntöttem oda minden bloggal kapcsolatos dolgot ki fogok írni, és lehet ott is kommentálni, ha szeretnétek :)

És még egyszer köszönöm, hogy végigkísértetek ezen a kalandon :) Ha bármi kérdés van, a facebookra nyugodtan lehet írni, vagy kommentben :)

1 megjegyzés:

  1. Szia:D Meglepi nálam, és nem írok most a valóra vált álomra, de oda is vonatkozik:D nézz be:D www.storywithhe.blogspot.com

    VálaszTörlés