Szeretnék kommenteket kapni :) 
Igaz csak részlet... de kíváncsi vagyok mit szóltok :)

FELDOLGOZÁS!

Sziasztok! :) 
Készítettem a feldolgozott alaknak is egy blogot, ugyanis nem szeretném, ha elvesznének a kommentek.
Ha bárki idetévedne, akkor légyszíves kattintsatok rá az új Bannerre, és máris a Jó oldalon jársz! :) 

MEGLEPETÉS! :D

Sziasztok Meghoztam az átírt változatot és a meglepetéseket.
Elárulom, hogy a letölthető World dokumentumban találtok egy plusz fejezetet, ami felettébb csodálatos rész :) íme a link, ahonnan letölthetitek (kérlek jelezzétek, ha nem lehet letölteni!) : Magányos Barátság átírva
Szeretném figyelmetekbe hozni, hogy vannak fejezetek, amiket egybevontam, azért kevesebb a fejezetszám!
És íme a könyvjelző és a háttér:

2 megjegyzés:

  1. Sziaa (:
    tegnap letöltöttem a történetedet és sikeresen el is olvastam. nem tudom elmondani, hogy mennyire tetszett, hogy mennyire imádtam *.* de szerintem az, hogy gépen ilyen rövid idő alatt sikerült elolvasni, azt hiszem magáért beszél :P
    olvastam már rengetek fanfic-et, de olyat, mint ez, még soha O.o teljesen úgy éreztem, mintha Stephanie írta volna, mert hihetetlenül jól fogalmazol, és... iszonyatosan jó a történet *.*♥ amikor a főszereplőnk azt érezte, hogy szomorú, akkor én is. ha boldog volt, akkor én is! nem tudom elégszer elmondani, hogy mennyire tetszett. nem tudlak elégszer megdicsérni, mert nagyon jó vagy *.*♥
    én eleve is nagy Twilight-fan vagyok, már rengetegszer olvastam újra az összes részt, ezért nehéz olyan alkonyatos történetet írni, ami úgy tényleg-igazán tetszene. és erről elmondhatom, hogy ez nagyon, de nagyon tetszett.
    amikor kiderült, hogy csak álom volt az egész, azt hittem, hogy mindjárt elsírom magam. hiányzott Dave! de az utolsó fejezet kárpótolt mindenért :D mert ugye az is a rendes történethez tartozik?? O.o mert ha nem... kikészülök :D
    remélem, lesz folytatás, és nem csak ilyen pici részleteket kapunk (: én nagyon várom, mert tényleg, élmény olvasni az írásaidat :P
    xoxo ~ Johanna

    VálaszTörlés
  2. Hűűha :D
    Hát most fogalmad sincs ez mennyire jól esett :D
    nagyon nagyon nagyon örülök, hogy ennyire tetszett az egész és ezek a kedves szavak... hát rendesen meghatódtam!!
    Nem gondoltam volna hogy valaki veszi a fáradtságot és elolvassa... főleg hogy ilyen rövid idő alatt és hogy ennyire fog tetszeni.
    A Folytatással kapcsolatban... Igen!! mostmár biztos hogy lesz folytatás, ugyanis már vannak belőle kész fejezetek mint látod.
    Ha érdekel szeptemberben látogass vissza, ugyanis úgy döntöttem akkor teszem fel minden pénteken egy egy részt.
    A címmel még mindig nem vagyok tisztában, de a 2. rész biztos, hogy az már inkább fog hasonlítani egy saját történetre mint egy fanficre... a szereplőket ellopom mert szükségesek, de már egy teljesen más dolog lesz a fontos az egészben...
    Mégtöbb kérdés és mégtöbb izgalom vár rátok :) Remélem sikerül legalább a feléig befejezni majd a történetet Szeptemberig :)
    Egyelőre nem akarom feltenni a történetet, mert nem mindig van időm írni, viszont folyamatosan irosgálok bele, és igyekszem tenni az előzeteseket is :)
    Igen az az utolsó fejezet még a rendes történethez tartozik :D Nem volt szívem annyival lezárni, és jó ürügy a folytatásra :D

    Nagyon nagyon nagyon szépen köszi a komit! Hálás vagyok!! Csak jobban ösztönöztél ;)

    Üdvözlettel!
    Szoffy

    VálaszTörlés